automatiseret bogholderi
Assistance til opsætning af et automatiseret bogholderi skræddersyet til de behov, der ligger i din/jeres virksomhed og varetagelse af den løbende kontrol samt øvrige fortsat manuelle opgaver og afstemninger. Opsættes ud fra forretningsforståelse og procesoptimering med udgangspunkt i din forretning og dine ønsker. Automatisering behøver ikke nødvendigvis at aktiveres/tilføjes på en gang, men kan opbygges over tid – og efterhånden som det giver mening og værdi.
I et automatiseret bogholderi assisterer jeg med de samme områder, som er listet under fysisk bogholderi. Det er blot et spørgsmål om, hvilke af områderne, der er automatiseret og hvilke arbejdsopgaver, der er tilbage.
Sparring og effektivisering
Et digitalt bogholderi betyder ikke at kontakten til bogholderen forsvinder. Jeg er der stadig til sparring, snak om optimering og de spørgsmål samt opfølgninger, der fortsat vil være en del af at drive virksomhed.
effektivisering
Et digitalt bogholderi betyder heller ikke, at man mister kontrollen med virksomheden. Tværtimod, så giver det et hurtigere grundlag for beslutninger, da størstedelen af bogføringen automatisk bliver opdateret løbende/hurtigere og dine arbejdsopgaver effektiviseres samt frigiver energi til andre ting, som er vigtigere for dig – hvad enten det er fordybning i familie, arbejde,
sport, en god bog, natur, kultur eller noget helt syvende.
Skræddersyet til din virksomhed
Der tages udgangspunkt i økonomisystemet og hertil udbygger man systemet ved at tilføje supplerende systemer, der er fuldt integreret (add-ons – se nedenfor). Økonomisystemet bliver individualiseret til præcis det, der passer til din virksomhed på de områder af bogholderiet, som giver mening og værdi.
Se illustrationen nedenfor, der beskriver økonomisystemets cyklus. De blå kasser og pile afspejler processerne, der udføres af systemer/add-ons, mens de sandfarvede er eksterne led, der går uden om det interne økonomisystem.
Økonomisystemer jeg udbyder
Jeg arbejder også gerne i dit økonomisystem
Add-ons jeg arbejder med
Priseksempler
Lille
- 10 leverandørfakturaer
- 10 kvitteringer
- Ingen fysiske bilag
- Roger.ai til aflæsning, betaling af leverandørfakturaer*
- Bogholderiet opdateres hver måned
- Fakturering varetages selv (i økonomisystemet)
fra 990,-
/pr. måned eks. moms
Mellem
- 50 leverandørfakturaer
- 50 kvitteringer
- Ingen fysiske bilag
- Roger.ai til aflæsning, betaling af leverandørfakturaer inkl. godkendelsesflow
- Bogholderiet opdateres hver 14. dag
- Momsafstemning og -indberetning
- Faktuering varetages selv (i økonomisystemet)
- Overblik via eget dashboard
fra 3.550,-
/pr. måned eks. moms
Stor
- 100 leverandørfakturaer
- 100 kvitteringer
- Ingen fysiske bilag
- Roger.ai til aflæsning, betaling af leverandørfakturaer inkl. godkendelsesflow
- Bogholderiet opdateres hver uge
- Momsafstemning og - indberetning
- Fakturering varetages selv (i økonomisystemet)
- Overblik via eget dashboard
- Debitoropfølgning, rykkerprocedure
fra 6.250,-
/pr. måned eks. moms
Disse er standardpakker, som alle kan udvides yderligere med de områder, der er relevante.
*Mulighed for tilføjelse af godkendelsesflow.
Hvad andre siger
Moove Advertising & ePrint ApS
Effektivt og professionelt – så enkelt kan det siges!
Vi har et ønske om et ’bilagsløst’ bogholderi, hvor mest muligt er automatiseret og digitaliseret. Huset Langmach har været en kompetent sparringspartner i valget af relevante add-ons til vores økonomisystem og opsætningen af disse. Daglige rutiner er blevet afløst af værdiskabende løsninger!
Det har bestemt været med til at frigive tid til andre opgaver…
Jesper L. Kristensen, indehaver
Kasper Hansen
Huset Langmach har været en stor hjælp for min virksomhed, samt ydet professionel vejledning hele vejen.
Jeg bliver altid mødt i øjenhøjde og oplever en fleksibel og konkret tilgang til opgaven.
Kasper Hansen, musiker